Kaster opp blod!

Det begynte rolig i går, men så var jeg dessverre skikkelig dårlig på skolen i dag. I doen så det ut som et massemord, neida, så ille var det ikke. Men det var ille, og ekkelt. Appetitten ble svekket, og da gikk jeg hele dagen til kl 14.45 uten mat, kvalme og blodsmak i munnen. Ikke å anbefale! Det kan jo være mange grunner til at jeg kaster opp blod, feks. at det er magesår, at jeg har fått i meg noe skarpt gjennom maten med en eller annen fabrikkfeil, eller rett og slett forskjølelse. Den siste kan overhodet ikke stemme. Håper i allefall ikke det. Jeg skal se det ann litt nå, men blir det verre drar jeg til legen. Skal i det minste prøve å spise litt etterhvert. Treningen må vike. Æsj! Og tyskprøven gikk til dundas; 5-. Jeg er så skuffet, for jeg lå mellom 5 og 6 da den ordinære læreren var der. Han nye rettet på om det var brukt komma på tall, om jeg viste hvilken valuta det var i Sveits, også videre, hva har egentlig det med tysk å gjøre? Nei, jeg henger meg ikke opp i det. Nå skal slappe av nå. En smoothie og litt TV bør gå bra. Kanskje ser ting lysere ut i morgen…

43 kommentarer
    1. Synne: Nei, jeg følte ikke at jeg hadde fått nok ut av de 2 årene på ungdomsskolen til å ta det, så jeg startet med det enkleste på nytt! 🙂

    2. Nå fikk jeg sjokk av den overskriften. Og når jeg leste ble jeg bare enda mer sjokkert, det er virkelig noe du må ta på alvor, og kom deg til legen så fort du kan. Man vet aldri hva det kan være. Håper det går fint! Også er ikkek 5/4 dårlig 🙂

    3. Johanne: Hallo, det går fint! Selvfølgelig drar jeg om det forverrer seg. Men foreløpig er det bra 🙂 5/4 er dårlig om man egentlig ligger mellom 5 og 6. Men sant, jeg skal ikke klage. Fikk tross alt en av de høyeste på gruppen, såe..

    4. S.V Tusen takk=) den har jeg kjøpt, men har en annen som jeg har klippt opp selv, er ikke vanskelig og blir ganske fint når man gjør det selv også. Hadde jeg bodd nermere deg kunne jeg ha hjulpet deg=P hehe

    5. Benedicte: Okei, men jeg tror jeg velger det enkleste, å kjøpe en! Ja. Det hadde i såfall vært kjempefint, men sånn er det ikke :/

    6. Sandra Michelle: Jo, men vi var da ikke sånn? Jeg brukte kanskje litt mer eyeliner i niende, men jeg var ikke neddynket i brunkrem og mascara, stort hår og en gigantisk boblejakke! Var du?

    7. kastet opp blod? mye?

      DA må du oppsøke lege! Kan være tegn på indre blydninger, som kan komme om du har kostet mye!
      ta kontakt med legevakt!

    8. Mina: Jeg skal det! Nja, jo.. Jeg har ikke hostet utrolig mye, men har vært en del som har skjedd i det siste, og altfor mye stress!

    9. nei , jeg er ikke 9 år :- )
      det står feil , å får desverre ikke til å endre det : – )
      søt blogg . men forstår ikke helt konkuransen din (?) 🙁
      premien er mega bra

    10. SV: Det er ganske seriøst ja : – )
      Ikke noe farlig.
      Jakken var kjempe fin ; P

    11. Julie: Åja, skjønner! Nei, du skal bare gjette på spørsmålet, da får du 1 lapp om du har svart rett, og om du skriver om konken, poster videoen, eller lager header til meg som du tjener opp 1 lapp på. Og slik fortsetter det, og jeg bruker disse lappene til loddtrekningen som avgjør hvem som vinner, så det er jo fint å ha litt lapper. Dersom du skulle delta: skriv det navnet du tror + lenken eventuelt, og i såfall lykke til : )

    12. Carolos: Ja, det går heldigvis bedre! Jeg fikk ikke dratt på ski, eller trent noe styrke og pilates da, så det var kjipt. Men bortsett fra det så. Ja. Det gjorde jeg nok helt sikkert. Takk^^ Er nok på benene igjen i morgen, også skal jeg oppsøke legen for sikkerhets skyld. Som du ser, har folk nevnt magesår, kreft og indre blødninger, så jeg skal faktisk ikke ta så lett på det… :S

    13. sv: Nei. Jeg brukte kanskje mer eyeliner og sånt jeg også, men jeg har aldri brukt tonnevis med brunkrem og boblejakke. Jeg syns fjortissene blir verre og verre for hvert år egentlig.

    14. Sandra Kleven: Ja, også er det jo dette med ”tøffe-seg-med-snus” greiene, også. Jeg vet ikke hva jeg skal si! Bare glad jeg er ferdig med den perioden 🙂

    15. Så merkelig! Jeg har gått siden søndag kveld med akkurat det samme. Men jeg har vel ikke spist så mye i det hele tatt denne uken, og våknet av at jeg har hatt kramper i magen fordi jeg ikke spiser.
      Helt jævlig:p Men håper du føler deg bedre! 🙂

    16. Oda: Ja, det var spesielt. Men jeg har spist, bare at denne uken har blitt mer inntens enn andre uker, med stress hele tiden. Så det kan skyldes noe der, eller som sagt fabrikkfeil på mat, osv..!
      Ja, helt enig! Takk, i lige måde til deg ^^

    17. ja! hadde matforgiftning og det kom blod opp, men da var det fordi jeg var kjempe sår i halsen, blir jo det når man spyr 6 timer på rad? =) men er enig med deg, det er ikke godt med blodsmak.
      heller ikke godt og spy heller

    18. Siljemeg: Aha. Nei, jeg hadde sånn sår til overgangen på magesekken, haha. Men det var ikke noe bra : ( Heldigvis er jeg bedre nå! 😀

Siste innlegg