Til hun altfor fine!

Mamma, mamma, du kjære mamma

Min mor, min venninne – kan være det samma

Du er så vakker, så nydelig, så snill

For meg er du verdt alle verdens mill

 

Dine øyne de smiler

Og på dine skuldre så hviler

Alle verdens gode tanker

Som i ditt myke hjerte banker

 

 

 

 

I dag nok en morsdag

Som vi feirer i godt lag

Med kjærlighet og ære

Egenskaper du alltid vil bære

 

For du er jo så fin

Og så innmari genuin

Omsorgsfull og god

Kommer til og med ned i bro

 

 

Nei, du gir aldri opp

Selv om ting ikke er tipp topp

Du betyr alt for meg

Og av hele mitt hjerte elsker jeg deg

 

 

Gratulerer med morsdagen, verdens beste mamma!

 

 

 

Til dere som måtte lure: Jeg er ingen copycat, bare god til å dikte… Den som vil låne noe MÅ spørre (Ref åndsverkloven) 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg