Fordi jeg tør

Er det en person jeg alltid er enig med så er det meg selv. Det betyr på ingen måte at jeg vet alt, eller at mine meninger alltid er de mest riktige. Jeg er på ingen måte noe orakel eller superwoman. Ei heller toppolitiker. Poenget er bare det at så lenge jeg er innforstått med å stole på meg selv, så blir jeg også mer selvsikker og trygg i hverdagen. Jeg tør å gå etter magefølelsen, og jeg tør å ta valg. Uavhengig av resultatet. En kan jo ikke alltid vite. Det er ikke alltid fasit eller resultat forekommer før handling faktisk er satt i gang. Skummelt, ja. Men så er det en del av det å leve. En del av det å erfare og en del av det å forme det livet slik en ønsker seg. Gang på gang har jeg ”hoppet uti”. Jeg har satset. Jeg har tapt. Jeg har satset. Jeg har vunnet. I nedoverbakkene har jeg lært, og i oppoverbakkene har jeg blitt styrket. Og sterkere? Det blir jeg!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg