En dag av betydning!

Hun bar meg fram. Hun gav meg liv. Superkvinnen. Supermammaen min. En av de viktigste personene i livet mitt. En av de største inspirasjonskilder jeg har. Hun har alltid vært der for meg. Ja, til og med stått ved min side selv om det ikke var riktig der og da. Mamma er bare unik. Så unik at jeg føler et innlegg er på sin plass. Jeg vet hun skjemmes over alderen, og det er greit. Det ser ikke ut som hun er en dag over 30 allikevel. Og vel; i dag er det 20 års jubileum for denne 30 års-dagen. Det er verdt et seiersrop. Hurra. Hurra for denne spreke, omsorgsfulle og fantastiske personen. Hurra for den sporty, viljesterke og nydelige mammaen min.

Måtte dagen bli like vakker og full av glede som det du er….

Jeg har ikke ord for hvor mye du betyr for meg, og jeg er så uendelig glad i deg!

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg