Bare meg!

Jeg er hun som har uendelig mye kjærlighet å gi, men som ikke gir halvparten til seg selv.

Jeg er hun som tar i mot komplimenter, men som aldri tar de til seg.

Jeg er hun som konstant omtales som solstråle, men som kan være langsint (virkelig) i flere uker.

Jeg er hun som har viljestyrke og når målene sine, men som likevel er en trassen treåring helt til hun får viljen sin.

Jeg er hun som er spontan, selv om hun planlegger til detalj.

Jeg er hun som er stolt, selv om hun er flau.

Jeg er hun som er selvstendig, selv om hun kan være avhengig av andre.

Jeg er hun som er prisbevisst, selv om hun kjøper de dyreste gaver.

Jeg er hun som er ubesluttsom, selv om hun vanligvis tar en avgjørelse på få sekunder.

Jeg er hun som scorer toppkarakter i alle teoretiske fag, men som ikke forstår en enkel praktisk oppgave.

Jeg er hun evige optimisten, men allikevel vel så realist.

Jeg er hun som alltid har rett, men som ytterst sjelden kan innrømme en feil eller to.

 

 

Jeg er hun med ressurser. Jeg er hun med egenskaper. Gode og dårlige. Det kommer an på hvordan du ser det. Fokuset må være her og nå. Fokuset må være hvem jeg er. Ikke hvem jeg var eller hvem jeg higer etter å bil. Det finnes jo bare en versjon av meg!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg