Nå holder det!

Jeg er rastløs og lei. Lei av late varme og lite innholdsrike dager. Jeg er ivrig etter å komme i gang med hverdagen igjen. Være Madelen. Tilbake til forpliktelser, krav og mestring. Misforstå meg rett. Jeg trives godt med ferie, daffing og frihet, men det finnes grenser. Et sted kommer savnet. For min del er det å ha noe å gjøre kanskje bedre enn det at jeg ikke har noe å gjøre. Nettopp fordi jeg føler at jeg bruker tiden min fornuftig (ikke sove bort dagen!), eller er til nytte for meg selv eller andre. Det er da jeg kjenner på dette med ”å komme seg videre”. Komme seg videre til det livet jeg så sårt ønsker. Og nettopp det er hva jeg holder på med. 18 August (om under en uke!) går jeg i gang med min siste runde på Horten Videregående noensinne. Ikke fullt så heavy som tidligere, men nok til at rutinene igjen faller på plass. Det å ha noe å gå til er i grunn veldig ålreit. Jobben blir på en måte ikke nok da jeg enda må holde igjen med tanke på kreftene og formen. Akkurat det håper og tror jeg skal bedre seg dette året. Ja, for jeg har mye ambisjoner og forventninger. Ting må gå veien, og det er det kun jeg som kan sørge for. Sommerferien har jeg virkelig utnyttet, og jeg føler meg overfylt av energi!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg