Festivalgründer

Jeg er ikke typen som tilbringer flere dager i telt, drikker ubegrenset med øl og kler seg i olashorts og gummistøvler. Altså er jeg ingen festivalperson, og dermed har jeg heller aldri deltatt ved noen festival tidligere. Denne sommeren blir det annerledes. Vervenfestivalen er nyoppstartet i Horten dette året. Nyheten ble sluppet rundt juletider, og da også med at de trengte å selge 500 billetter som sikkerhetsmargin. Jeg synes alltid det er spennende å delta på noe nytt, og dessuten har jeg en stor lidenskap for musikk. Derfor hastet jeg ned til Sparebank 1 og skaffet billett. Ikke bare fikk jeg en av de første billettene, men jeg fikk også tittelen gründer med matchende gullarmbånd. Ergo har jeg fått æren av å være med å starte opp en festival i hjembyen. Det er morsomt! Festivalen er i morgen og på Lørdag, og selvsagt er det bestilt strålende vær, men alt kan jo skje hvis man ser ut av vinduet nå. Uansett. Jeg gleder meg utrolig mye til god musikk, bra stemning, og ikke minst; min første festival noensinne 🙂 Dette blir nok tradisjon. Og hvorfor jeg poster dette? Jeg vil vise at jeg gjør mitt for å være sosial, og at jeg faktisk nyter livet ute blant mennesker!

 

 

 

 

 

 

  

0 kommentarer

Siste innlegg