Dagligdagse innstillinger!

Mer enn en uke har passert siden vi kom hjem fra ferie. Uka har gått fort, men allikevel har den vært vel så innholdsrik. Jeg har rukket mye og jeg har rukket det jeg hadde planlagt. Det ble cabriolettur med mamma da finværet kom. Dessuten fyllte jeg tanken helt opp, og venter bare på mer sol og varme. Jeg skal ut å kjøre så mye som mulig. Lite som slår vinden i håret og musikken på full guffe mens jeg cruiser bortover i min fantastiske boble. Vel. Nok snakk om min kjære. Det skal også nevnes at jeg har besøkt besteforeldrene mine, handlet det som trengtes, vært på sykkeltur, sett ferdig tv-serier og fullført mine kreative oppgaver. Filmen var ferdig og brent så å si med en gang. Den var kjempemorsom. Jeg skrattlo meg gjennom alle mine geniale fraser og forklaringer. Fotoboka lot litt vente på seg. Jeg gruet meg til å starte, fordi jeg visste og husket hvilken jobb det var. Bare det å se gjennom bildene.. Så fort jeg kom i gang tok det kun et par dager før den også var komplett og bestilt. Nå sitter jeg her i mitt lekre arbeidsantrekk. Jeg rakk ikke engang å skifte før jeg kjente det begynte å krible i hendene. Derfor fullfører jeg likeså dette innlegget. Jeg forstod ikke hvorfor alarmen ringte i dag tidlig. Jeg trodde det var en forglemmelse fra tidligere. Et minutt senere kom jeg på årsaken; tilbake i arbeid! Det gikk veldig fint på jobb. Alltid deilig å være tilbake etter noen uker av. Godt å gjøre noe fornuftig kan man si. Resten av dagen skal jeg slappe av. Ingen av gutta hadde tid eller lyst til kjøretur, så da gjør jeg meg klar for en rolig ettermiddag. Kan være fint det også. Nå ser jeg fram til hverdagen som sakte smyger seg innpå. Ni dager gjenstår før det er tilbake til normalen. Det blir rart, men også veldig greit med litt faste rutiner og holdepunkter igjen. Tror det trengs. Ferien har gitt meg den energien jeg behøvde, og jeg føler meg klar!

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg