Ettersøkt

Etter over tjue års eksistens leter jeg enda. Jeg leter etter meg selv. Hvem var jeg? Hvem er jeg? Hver dag får jeg nye innblikk. Hver dag opplever jeg nye ting. Hver dag opparbeider jeg haugevis av erfaringer. Alt er en lærdom. En lærdom på vei mot det ukjente. Ukjent betyr ikke nødvendigvis skummelt. Det har jeg forstått. Ukjent er bare noe annerledes og uvant. Det finnes ikke lenger risiko eller fare. Avsats er nødvendig. Satse på å komme videre. Videre mot fasiten og enda nærmere svaret. Aldri vil letingen avblåses. Jeg er kun tjue og skal fremdeles ut i verden for å utforske, leve og nyte livet. Først og fremst; på jakt etter å finne meg selv!

 

 

 

 

 

 

  

6 kommentarer
    1. Hei! 🙂 liker bloggen din! Jeg sliter selv med anoreksi, og har noen spørsmål til deg. For det første, hvordan var skolegangen din? Gikk anoreksien din utover skolen? Og hvordan ser en vanlig dag ut for deg? Gjør du mye, eller har du lite energi og må være mye rolig?
      Håper du kan svare 🙂

    2. Ja, det er ingen lett oppgave. Det er også fort gjort å snakke i mot seg selv. Man vokser jo, endrer meninger og synet på ting. Det er noe rart med det der, men ferden er jo ikke forgjeves og den er også veldig fin! 🙂 Det finnes jo nesten ikke noe bedre enn å lære å kjenne seg selv…

    3. Jeg kjenner meg godt igjen. Det er veldig vanskelig å finne ut hvem man egentlig er, ihvertfall når man sliter mye med seg selv. Det forvirret og kompliserer det ekstra mye.

    4. Lurer litt på det samme som Julie.
      Sliter med sf selv, men e normalvektig og e MYE friskere no enn det æ va dor 1 1/2 ++- år siden.
      Keep up the good work.

Siste innlegg