Underholdning på skyfri himmel!

Min aller første fyrverkerikonsert ble mer enn godkjent. Mye av framgangsprosessen handler om å fylle fritiden med noe man liker, synes er gøy eller har lyst til. Det hjelper å komme seg ut blant normale mennesker og delta ved normale arrangement. Jeg er så glad for at mamma tok initiativ og bad meg med. Dette ble definitivt ikke siste gang for mitt vedkommende… Musikken var fengende og avslutningen var helt magisk. Virkelig fantastisk flott å se på! Vi var utrolig heldig med været og kunne nyte timene uten å tenke på regn og vinddrag fra alle mulig kanter. Allerede da visste vi at det ventet en god opplevelse. Jeg hadde planlagt bra og ordnet med kjølebag og godt med klær. Det ble jo en del kaldere utover kvelden, men jeg fant fort ut at dorthegenseren og ullpledd fungerte supert sammen. Til å være en skikkelig frysepinn med lite kroppsfett holdt jeg ut. Timene gikk jo fort unna, allikevel… Tross sent i seng var jeg overraskende godt uthvilt og klar for jobb i dag!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg