Fordi de elsker hverandre!

Kroppen har utvilsomt inntatt feriemodus. Merker det spesielt på energien. Aller helst foretrekker jeg å sove lenge, late meg i sola eller se dumme filmer. I går hadde jeg et par ærneder ettersom det var mamma og pappas fjerde bryllupsdag. Da var det ut med cabrioleten 07:44. En frisk og herlig kjøretur med Aleksander ved min side. Han i shorts og t-skjorte, mens jeg var godt innpakket fra topp til tå. Noe jeg overhodet ikke angret på. Hvis jeg fikk bestemme hadde nok taket forblitt på, men ettersom jeg avla et løfte, så måtte jeg holde det. Hva gjør ikke jeg for litt selskap? Da jeg kom hjem inntok jeg senga. Altfor sent spiste jeg, dusjet og hentet mamma på jobb. Pappa var skikkelig gentlemann og overrasket henne med blomster. Eks-bryllupsparet dro senere på restaurant. Jeg stilte opp og var sjåfør for anledningen. De fikk komme hjem til oppdekning med kake og pakker. I år orket jeg ikke å stå med haugevis av boller, seige sukkerbrød, krem over hele meg og revnet marsipanlokk. Det fristet pent lite. Istedenfor bakte mamma og jeg hennes berømte ostekake. Med godt samarbeid ble den mer enn godkjent…

 

 

 

  

1 kommentar

Siste innlegg