Godvær!

Ingen tvil om at vi nærmer oss sommeren. Været samstemmer stadig oftere og oftere. I dag har det vært supervarmt og solskinn ute. Folk gikk i shorts og sommerkjoler, til og med. Alt jeg ville var egentlig å nyte en skikkelig langtur med cabrioleten min. Det er så herlig å kjenne friheten der jeg cruiser bortover med vinden i håret og musikken på full rulle. Slik ble det ikke. Ikke i dag. Istedenfor kalte pliktene, og jobb var derfor dagens prioritet og gjøremål. Sånn er det bare innimellom. Det ble så varmt at jeg måtte brette opp ermene på skjorta, og ta av thigtsen jeg har pleid å bruke under buksa. Samtidig som jeg passet på å få i meg tilstrekkelig med væske. Masse vann må til på slike dager. Har en tendens til å besvime lett, eller bli fryktelig kvalm i varmen. I dag var intet unntak. Heldigvis gikk tiden fort, og nå er jeg allerede hjemme igjen. Måtte bare en snatur innom ICA, ettersom denne familien tydeligvis har planlagt en del grilling fremover. Jeg klager ikke, for jeg elsker grillmat. Nå tyder det på at værgudene tillater det meste. Har jo en del fri… Akkurat nå skal jeg kun slappe av og kose meg. Bør nok skifte til noe lettere og mer behagelig i samme slengen. Det er jo enda litt sol igjen. Jeg får ta med meg skolearbeidet ut på verandaen. Skal ordne en bolle med iskrem til lunsj. Ingenting annet frister nå…

 

 

1 kommentar

Siste innlegg