Markering

Jeg har vært plaget med forkjølelse, vond hals og hodepine en drøy uke nå. Allikevel slo ikke den rennende nesa til før på Mandag, og siden det har det gått med en pakke Kleenex i timen. Det var litt synd med tanke på at minsten fylte 18 år i går. Jeg hadde jo lagt forberedelser for dagen som inkluderte både bil og bursdagslunsj. Istedenfor var jeg en skikkelig sliten Rudolf. Dermed måtte dagen bli deretter, men så bra som mulig selvsagt. Feiring må til uansett. Da jeg kom hjem tok jeg initiativ til Scrabble. Det er alltid en klassiker her i huset. Vi satt alle sammen ved middags- og kakebordet. Livretten hans og en superlekker pyntet brownies ble servert (til alle utenom meg) . Han fikk sin voksenbrus, gaver og hyllest. Heldigvis fornøyd. Til helga blir det selskap! Jeg håper jeg er bedre innen den tid…..

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. synd at du selv ikke klarer å ta brownies, men det kommer etterhvert! det beste er at du har det hyggelig 🙂

    2. Arti å følge med. Men jeg lurer på: er du aldri på fester, bursdager til venner og hjemme til venninner osv pga. av anoreksien?

    3. Anonym: Joda. Jeg er det, men ikke så mye jeg skulle ønske. På bloggen tar jeg aldri med bilder av venner… 🙂 Det er sikkert greit for noen, men jeg tenker å holde bloggen som noe eget på en måte!

Siste innlegg