Hipp hurra for pappa!

Dagen begynte tidlig.. I dag har nemmelig pappa bursdag! Jeg stod opp og gikk en tidlig tur før jeg ordnet i stand og stelte meg. Bilen var skikkelig isete, så jeg tok beina fatt og tuslet avgårde til jobben hans. Det viste seg dessverre at han satt i møte. Derfor braste jeg inn blant kollegaer og overrasket med bursdagssang og gratulasjon. Bursdagshatt også. Du kan tro han ble sjokkert! Pulten hans dekorerte jeg med flagg, dagens avis (der han er avbildet) og diverse pynt. Pluss en sjokolademuffins han kan kose seg med. Senere blir det en rolig familiefeiring med oss fire foreløpig!


 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Så koselig gjort av deg 🙂 Tenker at pappaen din satt pris på at du kom på overraskelsesbeøk.

    2. Hei (:
      Kjempe fin blogg (:
      Og jeg ville bare si at jeg har også en sykdom skoliose men jeg har ikke turt og fortelle det til bloggen min siden jeg er litt flau over det… jeg tenker bare at jeg skulle ønske jeg var vanlig ):
      Og selvom de rundt deg støtter deg og sier du er normal så føler du deg ikke normal uansett.. siden du merker jo at folk ikke er helt de samme mot deg som før …. på både gode og dårlige måter.! Hvet ikke hvorfor jeg forteller deg det her…men det er bare godt og fortelle det til en person som forstår så ja… det.var egentlig alt (: det var gått få det ut (:

    3. linn: Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og tusen takk for at du delte historien din med meg. Skriving fungerer mange ganger som terapi, så det er alltid godt å få det ut 🙂 Ha en fin dag!

Siste innlegg