Gleden over en lampe

”Satser du ikke, vil du aldri vinne” er sitatet jeg har fulgt hele livet. Det gjelder alt jeg gjør. For uansett hvor stor innsatsen er, så vil det alltid være verdt satsningen. Til syvende og sist. Derfor prøvde jeg likeså kalenderlykken i fjor, der jeg deltok på en haug med julekalendere. Det tok tid, men det var jeg godt inneforstått med. Der jeg satt inne med ørsmå håp om å vinne dag for dag. Noe jeg til slutt gjorde.. På bursdagen min, 20 Desember, vant jeg en parfyme fra Bruno Banini. På julaften vant jeg hovedpremien til Verket Interiør, en lampe. Dermed fikk jeg hentemelding i går. Lampen plukket jeg opp på vei hjemover isted. Nå er pappen fjernet og lampen står på gulvet. Den er virkelig tung og man kjenner det er godt materiale. Samtidig som den er riktig så fin. Jeg gleder meg til å finne det perfekte sted der jeg kan sette den! Det gir en slags iver og motivasjon når jeg oppnår små seire, selv om det ikke direkte omhandler anoreksien. Det er på en måte en del av dette med å sette pris på små gleder.

 

 

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg