Tanker for 2013

Jeg har noen forsetter for året som kommer. Nummer en er at jeg skal fortsette min positive utvikling i riktig retning. Gjerne gjøre det bedre enn i 2012, også. Jeg tenker å bli flinkere til å være med venner, enten det er fester eller café. I tillegg til å bli flinkere til å ringe og besøke besteforeldre. Jeg skal ikke lenger ta noe forgjeves, og jeg skal bruke og avsette tid til meg selv. Det er umulig å si tidsperspektiv for noe. Derfor stresser jeg heller ikke med det. En av de viktigste erfaringene jeg har gjort er å forstå at dette tar tid. Sykdommen tar tid! Det er individuelt, men jeg har på mange måter funnet ut hva som fungerer for meg. Min geniale oppskrift består av en aktiv hverdag med sosialt samvær, kosthold, trim og lykke!

 

Godt nytt år til dere alle, så skrives vi på nyåret 🙂

 

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg