Tilfreds

Juleferien nytes! Vi tar det med ro og bruker tid på hverandre. Det er godt med fri og mulighet for felles måltider. I dag kjenner jeg at kroppen er tusen ganger kvikkere og mer opplagt. Jeg la meg i 23-tiden i går, noe som var en meget fornuftig avgjørelse. Det har blitt for mange sene kvelder i det siste. Noe som har resultert i litt mindre krefter. Det er uvant, for jeg liker og er mest vant til å ha massevis energi i kroppen. Ferie eller ei! I forhold til spiseforstyrrelsen og dens plass, så er den oftest ignorert, og det meste er likt. Jeg kjører ikke på de store utfordringene i julen, for jeg ser ikke noe grunn til å risikere eller ødelegge den. Når sant skal sies så har jeg turt å spise de usunne pepperkakene mine, og jeg har testet nye pålegg og middagssorter. Samtidig som jeg har spist felles i selskaper og med andre familiemedlemmer. Sistnevnte var virkelig en milepæl. Alt i alt så er jeg fornøyd. Jeg har vist vilje og mot samtidig som jeg har opplevd og opplever julegleden! 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Stå på kjære deg! Du er kjempetøff, og kjempebra at du skriver om alt det vonde. Jeg vet hvordan du har det.. har selv slitt med det samme siden 2005, og i dag skulle jeg ønske noen hadde sendt meg ut i den store verden og vist meg hvor godt livet kan være den gangen alt var så mørkt og uendelig vondt. I år har jeg tatt steget ut og bodd et halvt år på andre siden av kloden uten å kjenne noen – Tatt sjanser og lært hvordan det er å leve! Og det har virkelig gitt mersmak. Jeg gir meg ikke nå! Fight med alt du har! Livet er for kort til å være streng med seg selv. Sender deg alle gode tanker og ønsker deg alt godt for det nye året!
      Klem fra Hanne 🙂

Siste innlegg