Julaften!

Jeg startet juleferie i går, etter 7 timers jobb, Lørdag og Søndag. Det var masse blide mennesker og en super stemning. Er utrolig koselig å jobbe i butikk på denne tiden av året. Det har jeg fått merke de siste 24 dagene. I tillegg til at jeg virkelig har en fantastisk følelse inni meg etter å ha mestret skole og alt annet siste halve året. Jeg tjuvstartet med ”hjemme alene” i går. Det er julen på sitt beste, og noe jeg må få med meg hvert år. Kalenderen er snart tom, og det gjenstår 365 dager til neste gang. I dag er det julaften. Julaften med snø! Har nettopp gått en nydelig tur og tatt meg en dusj. Så nå er det på tide å nyte morgenen med strømpe (sunn variant) og en god frokost foran tv’en sine juleprogrammer og disneyklassikere. Senere skal vi bort til tante og onkel, der vi også møter igjen annen familie. Kjole og tilbehør er nyinnkjøpt og pakkene er klare. Det gjenstår bare å steke kalkunen. Jeg gleder meg masse til en flott kveld med kjente og kjære, Vi skal få det så fint!

Kalendergaver gjennom 4 luker.

 

Med dette ønsker jeg alle mine blogglesere en gledelig jul!

 

 

1 kommentar

Siste innlegg