Støtt med lilla!

For noen dager siden kom jeg over et facebookarrangement i støtte for oss med spiseforstyrrelser. Det går ut på å bære fargen lilla i dag, 15 Desember. En såkalt lilladag! Jeg har valgt å delta ettersom jeg har vært syk såpass lenge, og for å vise at jeg aldri skal gi opp. Ikke bare jeg. Men også i symbol og tanke for de som på en eller annen måte har tilknytning til dette. Enten man har slitt, sliter eller er på vei. Alle trenger vi støtte og kjærlighet. Alle trenger vi håp. Troen på at vi en dag skal bli friske. Troen på at det finnes en bedre hverdag utenfor sykdommen. Troen på at vi en dag vil akseptere oss selv. Troen på å tørre. Våge å slippe den syke kontrollen og leve et 100% fullverdig liv. Nøyaktig slik en selv ønsker. Med humor, glede, fornuft og frihet!

 

 

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg