Ferienyter!

Jeg fikk beskjeden via facebooken min om at jeg plutselig var i Se&Hør, Weekend nr. 38. Bildet jeg tok med Vendela ble brukt i ”jeg møtte en kjendis” – siden. Vi kjøpte to blader. Et til mamma og et til meg. Sånne ting må bare foreviges! Ellers så er jeg godt i gang med høstferie. Jeg tjuvstartet på Fredag, noe som var superdeilig. Lørdag jobbet jeg, mens Søndag og gårdsdagen ble brukt til familietid, venner, cafébesøk, skolearbeid og alt det som ellers forekommer. Jeg har i grunn vært ganske effektiv. Samtidig som jeg også har skrevet leserinnlegg etter forespørsel. Innlegget er her. Det var rart når jeg igjen skulle sette meg inn i sykdomsforløpet atter en gang. Jo fler dager som går. Jo lenger vekk i tankene. Jeg lever i nuet og nyter hver dag. Jeg sikter fremover, og jobber hardt – steg for steg. Fremtiden er min vei! 

 

 

 

 

Snart skal jeg på jobb .Kjenner meg godt uthvilt. I dag sov jeg nemmelig til elleve…

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg