Rett kurs

Å leve er som å sveve

Å smile uten å tvile

Å nyte på ordentlig

Da er lykken tydelig

 

 

Uken og dagene har vært fabelaktige. Jeg føler virkelig at jeg lever. Jeg gjør det jeg trives med og ønsker aller mest. Skole og jobb går fremdeles strålende med stor S. Helgeutfordringer med venner, uteliv og voksenbrus er mestret så til de grader. Jeg trives i jentetilværelsen med kjole og høye heler. Hva så som om det tærer litt på formen, eller gjør meg noe ”sliten” dagen derpå? Ingen unnskyldning er god nok. Sosialt liv er bra for meg. Jeg lever i nuet og nyter hvert eneste sekund. På bare en liten stund kjenner jeg at jeg har vokst. Ikke bare fordi jeg som alltid står på og klarer meg gjennom, men fordi mennesket i meg definitivt blir sterkere og sterkere for hver dag som går. Det gir glede tvers gjennom!

 

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg