Med ranselen på!

Ferien har gått for fort. Allikevel så føler jeg at denne sommeren har gitt meg mye. Jeg har opplevd og erfart så mye fint. Jeg har tilbrunget gode timer med mine kjære og kjente. Gårdsdagen var en pangavslutning som gav mye krefter til det kommende året. Solskinn og varme gjorde godt i kropp og sinn. Litt d-vitamin gjør susen. Tok med Aleksander på en koselig kjøretur med cabrioleten til Åsgårdstrand. Der satt vi og pratet i over en time. En herlig samtale om alt og ingenting. Å kjenne friheten og gleden med livet. Det hjelper på.

 

Sengen ble inntatt i ganske god tid, og jeg var godt uthvilt for dagen. Skolen startet ikke før 12:15, så jeg rakk både gåtur, dusj, frokost og litt småplanlegging. Som kun innebar å finne fram en sekk, en skriveblokk og et penal. Ellers kaste gamle lapper og notatark. Det var fint å møte opp som elev, igjen. Ventetiden har vært lang og tøff. 2 år borte fra studier er en stund, men jeg var jo nødt til å sette helse på førsteprioritet. Bedre sent enn aldri. Jeg har gledet meg i mange måneder. Supert å komme seg videre. Steg for steg. Det er noe som trengs for Madelén’s humør, tilværelse og følelser. En positiv utvikling gir en trygg fremtid. Hurra. Her kommer jeg! Er både stolt og glad over hva jeg har tatt meg til. Godt fornøyd med klassen og godt fornøyd med det faktum at jeg fikk favorittlæreren min. I morgen skal jeg snakke med rette vedkommende for å få på plass de fagene jeg ønsker. Har min formening, men men… Inntil da er jeg i tenkeboksen!

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg