Oslotur

I går var jeg tilbake på jobb, igjen. Det er alltid deilig å komme tilbake etter noen dager av. Som vanlig gikk det veldig fint. Tiden etter jobb ble bare brukt til tv og data. Litt latskap i ferien er lov.. Jeg la meg relativt i god tid, da jeg skulle opp tidlig i morges. Gikk først morgenturen min halv ni. Deretter lagde jeg i stand et par matpakker, før jeg stelte meg. Frokosten tok jeg til vanlig tid, klokken ti. Etter litt mat i magen gikk turen mot Oslo. Ingen tid til shopping, faktisk. Mormor er her, så da tenkte jeg det var hyggelig å ta henne og mamma med på en familiebesøkstur inn til hovedstaden. Mye trafikk og køkjøring som forventet. Det ble et trivelig besøk, og noen fine timer. Tiden går fort, men jeg føler vi fikk utnyttet den bra. Nydelig sol og deilig temperatur fikk lokket oss ut på verandaen der vi satt en god stund og skravlet i vei. Jeg trengte ikke bolero, engang…

 

 

 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg