Direkte fra OnePiece’en

Da har jeg akkurat tatt en dusj, så nå sitter jeg her i min kledelige blå sakkosekk, One Piece. Det var ekstra godt å få en så god start på morgningen, og nå føler jeg at energinivået er helt på topp. Selv etter at jeg har passert speil på speil. Det ble kveldsmat rundt tolv i går, og det er nok altfor sent. Det bare ble sånn ettersom alle de andre måltidene var såpass forskjøvet. Det gikk jo fint, og jeg fikk sove selv om. Jeg har faktisk sovet utrolig godt her også. Aleksander tok en lur på sofaen og fant veien til senga en gang etter 4. Når han først har sovnet så nytter det ikke å vekke eller få han i seng. Han kan gi fra seg… Det er så herlig å våkne i Tyskland. Temperaturen er fin, og været er helt ok. Hverken strandtur eller innesitting. Det blir byen som er første prioritet, og deretter skal vel jeg prøve meg litt ut på de tyske veier. Vi var såvidt ute her i går.  En stor by med koselige hoteller, butikker og restauranter så langt øye kan se. Alt er så sentralt. Rett utenfor døra og du er i sentrum. Nå skal jeg gå i gang med frokost til folket. Minuttene går fort og jeg vil ha mest mulig ut av det jeg kan. De andre sitter med dubbet tv. Det eneste som ikke har tysk tale er CSI.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg