Hurra for mamma!

Vi var flinke og kom oss tidlig opp hele gjengen. Deretter var det dusjetid, fiksing og felles frokost. Med unntak av en liten tur innom matbutikken før jeg spiste. Det manglet kaffefilter og oppvasktabeletter. Så etter en snartur på Ica var vi klare til å innta dagens første måltid sammen. Vi tok oss god tid til å nyte maten og prate. Deretter fikset vi lunsjen og kom oss avgårde til staden. Været var helt ok. Ikke for varmt, og ikke for kaldt. Ikke sol og ikke regn. Jeg fant meg to nye kjoletunikaer pluss en bursdagsgave til mamma. Jeg og Aleksander hadde bestemt oss for å lete på sportsbutikken. Det tok tid, ettersom vi plutselig stod med litt for mange valg og muligheter. Til slutt endte vi opp med en sporty presang. Den skal åpnes til kaffekosen senere i kveld. Vi var innom bakeriet og skaffet en wienerstang isted, så mens de andre spiser ”kake”, blir det kveldsmat for meg. Nå skal vi spille Scrabble og Yatzy. Jeg har mine fordeler med alle ordene fra kryssord…

 

img06611

 

I morgen går turen videre til Syd-Danmark. Et av mine store ønsker med ferien er å kjøre Øresundbroa…

 

3 kommentarer

Siste innlegg