Hilsen fra Malmö

Første stopp er Malmö. Det har vært noen timers biltur, men det har gått fint. Har lyttet til splitter nye hits, sett på film og sovet. Jeg har hverken blitt bilsyk eller fått kramperykninger. Dessuten har jeg kjørt mine første svenske mil. Cruiset nedover i 120.. Noe som var kjempegøy! For ikke å glemme bykjøring i sentrum. Vi har nettopp satt fra oss bagasjen på hotellrommet. Nå venter kveldsmaten. Kjenner jeg er både trøtt og sliten. Det blir nok leggetid (elsker å sove på hotell) ganske snart… Jeg stod nemmelig opp tidlig i dag for å gå turen min. Gikk som vanlig på tom mage. Frokostbaguetten spiste jeg på Bastøferja et par timer for sent, mens lunsjen ble inntatt under kjøring. Matstopp hadde vi på pizzarestaurant i Halmstad der de andre bestilte og jeg hadde salaten min. En veldig planlagt tur sålangt, og vi koser oss masse. Det er godt med ferie! I morgen blir det shopping og mamma sin bursdag. Får tenke ut en bra gave, men jeg ender nok opp med et bra impulskjøp, uansett!

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg