De søte røde

Årets første norske jordbær var mer enn godkjent. Helt klart noe av det beste jeg kan stappe i meg. Nytelse i hver bit.. Et tegn på at det straks er sommer. Om ikke lenge skal vi på sommerferie, noe jeg gleder meg masse til. Sammenlignet med i fjor så skal det mye til for å toppe det, men jeg har allikevel bestemt meg for at vi skal få det til. Med riktig og god planlegging rundt måltider og mat, nye opplevelser, familietid borte fra tv’en og brukbart vær så kan man ikke klage. Dessuten skal jeg legge fra meg rutinene mine hjemme og heller fokusere på at jeg har ferie. Hva betyr vel en gåtur mindre, en is ekstra eller å gå glipp av en episode med suits? Ingen verdens ting. Det skal nemmelig bli så godt med fri, miljøforandring og masse tid med familien. Ferien i år er lagt til trygge og sikre omgivelser, slik at vi ikke går på noen bommert. Da blir det bra for alle, pluss at vi har tatt hensyn til sykdommen. Anoreksien får ikke ødelegge noe. Vi har bestilt og booket leilighetshotell i Malmö, feriesenter syd i Danmark før det hele avsluttes med noen dager i Rostock med Kiel-ferja hjem. Dette blir supert og vel fortjent til oss alle!

 

 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg