Vendela-møte

I dag hadde jeg som plan å stå opp tidlig(ere) ettersom jeg skulle rekke å se leiefilmen før jobb. Det var en prøvelse å dra seg ut av senga før ni, for så å legge ut på gåtur i solsteiken. Men som alt annet, så fikk jeg det til. Jeg så ”the grey” sammen med Aleksander. Det var en utrolig bra film. Annerledes, men veldig spennende, gripende og smertefull på en og samme tid. Etter litt hjemmekino, frokost og kos tok jeg med meg beetle på jobb. Elsker bilen min! Det var mye som skulle gjøres og da går jo tiden fort. Lunsjen spiste jeg med en gang jeg kom hjem, også dro jeg og mamma til byen. Horten har fått enda et nytt kjøpesenter, så slike dager drar jeg på. Samtidig som jeg møtte Vendela og fikk avvekslet noen ord og et bilde. Utrolig artig! Det ble noen raske timer, men mer behøvdes ikke. Det er greit å spise middag litt innenfor tiden. For senere skal vi nyte sesongens norske jordbær. Nam!

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg