Å fullføre

Nå som jeg har småsutret over regn og gråvær denne uken så kom plutselig solen. Den ble vel ikke fullverdig utnyttet ettersom jeg har vært på jobb. Ikke tid til cab i dag. Fikk brukt gavekortene i allefall. Det ble tilbehør til GPS’en og bilstøvsuger. Pluss en gave til mamma og pappa. Kan tro de ble glad da jeg overrasket med en ny Miele-støvsuger.. Alle måltidene har vi hatt felles. Vi har tatt oss god tid og kost oss masse ved spisebordet. Trivsel er hygge. Hygge skaper trivsel. Det ble også grilling. Akkurat som planlagt. Inni hodet mitt. Jeg måtte manne meg litt opp, men det krevde i grunn lite tanker og følelser. Noe som var fantastisk: Det forteller meg jo at jeg har kommet et stykke fremover. Enda et stykke. Vi kjøpte biffer på Meny, og det ble altså middagen. Indrefilet av okse. Over et år siden sist. Jeg er fornøyd og stolt! Når jeg bestemmer meg for noe så fullfører jeg….

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. du er så sterk. fortsett å kjemp videre! jeg leser bloggen din mange ganger daglig, og du skriver så bra! <3 det mener jeg virkelig. du er unik.. stå på søte deg! har troen på deg. <3<3<3<3

    2. Veldig godt å høre! Vet at det tar tid å spise ting anoreksien sier du ikke skal spise, men når du først driter i han og gjør som du vil, så er det en utrolig deilig følelse!

Siste innlegg