Bilglede

Jeg hentet bilen i går kveld. Hele familien ble med over fjorden og til Sponvika i nærheten av Halden. Matpakker ble spist i bilen på vei bort. Det var et fint gjensyn med Beetle og gleden var stor da jeg innså at den skulle hjem til Horten og til meg. Jeg tok med Aleksander, mens mamma og pappa måtte nøye seg med volvoen på vei tilbake. Framme i Horten ble det photoshoot og lange telefonsamtaler, noe som resulterte i en sen kveldsmat. Bedre sent enn aldri.. Jeg tror det har vært et av de enkleste måltidene jeg har inntatt i sykeperioden min, faktisk.

 

Startet dagen 10:00 med en gåtur. Rakk det akkurat før øsregnet startet. Det var en fryd å ta bilen ned til jobb i dag. Utrolig frihetsfølelse! Har ikke vært særlig lett å sove noe denne natten heller, men det er greit. Skikkelig artig å våkne til et vindussyn som varmet hjertet mitt. Virkelig. På jobb fikk jeg skaffet Garmin-GPS, så nå er jeg straks i mål med alle duppedittene, også. Eneste minuset er været. Jeg vil jo kjøre med cab’en… Satser på sol og varmere grader fremover. Det hadde gjort seg! Tid og fridager har jeg nok av. Jeg jobber det som matcher i forhold til sykdommen, så jeg står på. På alle mulige måter i grunn! Godt å premiere seg selv litt, da. Dessuten så stod jeg utfordring til en middag bestående av squash med kalkunstrimler og ost. Sistnevnte gikk mye bedre enn hva jeg selv hadde trodd. Null tendenser til dårlig samvittighet. Det går definitivt fremover med både sykdom, apetitt og livsglede nå. Ønsker meg lange (dagevis) kjøreturer helt alene, og da må jeg bli friskere. Sånn er det bare 🙂 Motivasjonen er i hvertfall på topp!

 

 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg