Vafler i luften

Jeg fikk noe lengre søvn enn planlagt da jeg la meg tidlig og stod opp sent i dag. Skylder på klokkenstilling. Sommertid – endelig! Det er deilig med litt varme og vårvær. Spesielt når jeg kunne gå turen min i bare bomullsgenseren uten å fryse. Det merkes at kroppsvarmen er betraktelig bedre, noe som er supert. Ellers så er det jo den internasjonale vaffeldagen i dag, så jeg har stekt tretten grove vafler til de andre kommer hjem. Fikk også vaffeljobben tildelt i går. Det vil si mange fornøyde Elkjøpkunder, altså. Det kommer vel en dag der jeg blir så fristet av lukten at jeg bare må smake…

 

 

6 kommentarer
    1. Sv: grusomt…. de er slemme. men jeg kjønner jo de bare vil folk godt. men uansett. synest det går litt for langt om de setter sonde som straff…
      herregud smuler er smuler…

    2. herlig! du er nydelig. det kommer nok en dag. <3 du er så sterk, heier masse på deg! <3

    3. Så herlige bilder av deg! Heier på deg :)’
      Håper du ikke tar dette ille opp:
      Hva er det som hindrer deg i å spise vaffel? Når andre kan, hvorfor kan ikke du? Skummelt- JA! – Men man må våge, ingenting annet vil skje med verken deg eller kroppen din, bare en sjangse for masse tanker og angst…. Uansett, tanker er ikke fakta, angst er ikke farlig, selv om det er jævelig og det skjennes ut som om du er døden nær 😉
      GUD hvor jeg unner deg ett lass vafler 🙂 – det fortjener du! Du er intet unnatk blandt oss mennesker, du ville sikkert aldri sagt til andre at de ikke fortjener vafler?
      Men, DU er sjefen, du bestemmer, du er sterk! Og tiden er nok snart der hvor du tør å smake på den “forbudte” maten- keep up the good work girl! <3

Siste innlegg