Mye som skjer!

Jeg liker uker hvor det skjer litt.. Det hjelper litt på anoreksien når man får gjort andre ting for da får jeg sykdommen litt på avstand. Bursdagsfeiringen på Lørdag gikk veldig fint. Det ble riktig så hyggelig. Søndag fikk jeg muligheten til å være barnepike sammen med tanten min for han jeg er filletante til, lille Emilian på snart 9 mnd. Vi dullet og var på trilletur. Da jeg kom hjem benyttet jeg et par timer på klesrydding, så nå kan man endelig se gulvet mitt igjen.. I går tok jeg en langtur til bestemor og bestefar. Jeg bare slapp av mamma midt i rushtrafikken i Drammen by. Det var en stund siden jeg hadde settt dem, så det var et herlig gjensyn. Vi spiste lunsj sammen og pratet masse. Jeg hadde forberedt meg godt, og middag ble inntatt med mamma på Buskerud Storsenter. Der hadde aldri jeg vært før…

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ååå du er så herlig!
      så godt og se at du er blitt bedre. og at du kan kose deg ute sammen med andre.
      Jeg lurer på en ting, kunne du skrevet et innlegg om hvordan de legger in sonde osv når man er så syk at man trenger det?
      Og gjør det vondt?
      STÅ PÅ ! Følger med på bloggen din !

Siste innlegg