Biler og bowling

Middagen på Fishland var vellykket og jeg koste meg masse. Avbrøt noen timer før ettersom jeg hadde et siste måltid å passe på. I går tok jeg med meg Aleksander til Tønsberg i går. Med en plan om å se på nye biler og avtale tid for prøvekjøring. Det er så moro! Fikk med meg en haug brosjyrer og noen telefonnummere, så nå har jeg mye å tenke på fremover. Det ble felles lunsj etterfulgt av Vallø bowling. Bowling og lufthockey er en evighet siden sist, men det var utrolig gøy! Dessuten var det ekstra stas at det bare var oss to som var på tur… I dag venter nok en bursdagsfeiring, og denne gangen med tanter og onkler. Kjolen og de høye helene er på, så jeg er klar! I dag har jeg både jobbet og bakt muffins. Ellers så går ting bedre med hode og kropp, og jeg føler meg stadig lettere til sinns. Jeg lever de gode dagene! Samtidig som det selvfølgelig er en påkjenning å være syk, så krever det mye tålmodighet og styrke for å holde ut. Noe jeg stadig opparbeider meg mer og mer av…

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg