Drøm ditt liv!

I natt fikk jeg bekreftelsen. I natt hørte jeg ordene. I natt så jeg utrykk. Jeg kjente meg glad og jeg kjente meg fornøyd. Jeg kjente at jeg plutselig var verdt alt jeg ønsket og litt til. Jeg merket virkelig tilstedeværelse, motivasjon og styrke. Jeg visste at den var der og jeg ville bare fortsette å få alle bekreftelsene, de gode ordene og tankene som strømmet på, men plutselig så våknet jeg og innså at det bare var en litt for bra drømmedrøm. Jeg kjente ikke igjen det livet jeg levde i drømmen. Det var totalt nytt, men allikevel så bra. Med hverdagsbekymringer totalt fritt for angst og sykdom. Fullt av de aktiviteter, de mennesker og de målsetningene jeg en gang hadde… Så virkelighetsnært, men allikevel så fjernt. Godt, men allikevel sårt. Samtidig som det gav et ekstra kick på å bli bra, bedre – frisk! Det er nesten skremmende å vite hvor fint det vil bli å oppnå et normalt liv…..

 

 

3 kommentarer
    1. Du er så sterk! Jeg følger bloggen din flere ganger daglig. Du skriver så bra, og vet du vil klare å bli frisk. Har troen på deg! Selv om jeg ikke kommenterer hvert innlegg, så vit at jeg leser bloggen din, og at jeg tenker på deg, selvom jeg ikke kjenner deg! Jeg er sikker på at mange er her for deg! Du er modig du. Stå på videre!

    2. Mia: Tusen takk for utrolig fin tilbakemelding! Veldig gøy at du følger med på bloggen min. Det betyr mye for meg 😀

Siste innlegg