Feiring av pappa!

Bursdagen ble vellykket! Vi stod opp tidlig og hadde en felles frokost mens pappa åpnet pakker. Slik vi pleier når en av oss fyller år. Dette året hadde jeg også plassert han i lokalavisa til den store overraskelse. Ellers så dro jeg på jobben tre timer. Litt typisk meg å stelle i stand en masse ting på forhånd, uten helt å fullføre… Jeg er ikke flinkest til å holde orden i klærne, kryssordbladene eller tingene mine. Så lenge jeg finner det jeg skal ha så er det viktigst. Det kan jeg garantert forbedre noen hakk i 2012. Egentlig er ikke pappa mest fan av at jeg blogger om at stadig eldes, så jeg lovte å gjøre dette kort og greit. Selskapet var koselig og sosialt. For min egen del er det deilig at jeg orker og tør å delta ved familieselskap. Både når det gjelder prating og sitte ved bordet lenge, men også i form av måltider og mat. Gavene falt i smak og 1/2 oreokaken forsvant. Spist av alle, utenom mesterkokken selv, men sånn er det med anoreksi. Ingen bursdager, høytider eller andre feiringer kan få den til å deale på den fronten. Samtidig som jeg har levd et såkalt kakefritt liv i over 3 år nå… Da kjenner man ikke akkurat noe savn.

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg