En uke med pappa!

Mamma og Aleksander reiste nordover for å besøke mormor i går. Pleier alltid å være en årlig høstur. I fjor husker jeg det var full skjærings da mamma dro og jeg var innlagt. Det ble et tosifret antall telefoner daglig, og langt mer vanskelig enn jeg hadde forestilt meg der jeg lå med sonden i fremmedland. Det føltes som hun sviktet meg skikkelig… Enda jeg visste hvor mye hun trengte å komme seg bort. Derfor er det bra at denne ferien kom litt mer under totalt forandrede omstendigheter der vi alle lever i en bra og trygg tilværelse. Jeg og pappa får en uke sammen. Det blir hyggelig! Etterpå skal vi på boligmesse i Drammen, også skal vi besøke bestemor og bestefar senere i kveld. I morgen jobber jeg fra 12, så jeg rekker bare en kjapp lunsj hjemme før jeg skal ut på vors og deretter julebord til en gang utpå natten. Søndag er det farsdag. En dag jeg alltid liker å gjøre litt ekstra ut av! Selv om ikke hele familien er tilstede, så skal vi få en minst like bra feiring med gaver og leid film. Jeg har bestemt meg for å bake en spennende og frisk kake i en blanding av brownies og friske bær. Måtte forhøre meg litt hva han ønsket ettersom det blir han som må spise den opp. Det blir også nystekte gulrotbrød, noe jeg også skal kose meg med. Tenker jeg steller i stand en slags fin frokostbuffet 🙂 Ellers vanker det en ny arbeidsuke der jeg prøver meg på tre dager. Det er ekstemt deilig at jeg får lov til å jobbe mer og mer. Arbeidsplassen og jobben gir meg så mye glede, energi og overskudd. I forhold til anoreksien så er den en ganske gjenglemt for tiden. Jeg har fine dager, godt humør og positivitet til tusen!

 


Juli 2010.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det er så fint å se at du har det bedre nå, Madelen! Håper alt er bra med deg og at du nyter livet så godt du klarer 🙂

    2. Så bra du får lov til å jobbe mer og mer! Når det er noe du liker og får positivt utbytte av, så er det ingenting som er bedre enn det:)
      Kan du være så snill å legge ut oppskriften på gulrotbrødet? Det hørtes kjempe godt ut! 😀

Siste innlegg