Drivjernet

Jeg hadde et positivt møte hos psykologen min på Onsdag. Det viser seg at denne styrken tydeligvis er inni meg. Nå gjelder det å bruke den riktig! Hadde jeg ikke vært såpass undervektig så ville jeg blitt friskmeldt. Det er nemmelig så mye fornuftig vett inni skallen. Ellers har jeg satt inn drivjernet og svart på enormt med spørsmål tilknyttet diagnosen min. Hver gang jeg svarer får jeg muligheten til å reflektere og gå enda dypere inn i meg selv. Er utvilsomt kommet veldig langt, men nå er det på tide med en pause (ikke fra bloggen). Det innebærer egentlig ikke noe mer enn at jeg får litt fred til over jul. Deretter får jeg sette fokuset på de viktige verdiene som etterhvert skal fylle fremtiden min. Jeg begynner sakte men sikkert å øke på jobbedagene allerede fra Onsdag, og håper at det vil fortsette i de baner. Jeg har tydelig godt av det – jeg og lommeboken min. Snart må jeg jo ta fatt på julegavene. I fjor ble det bare gavekort, så i år skal jeg definitivt pønske ut noe kreativt, morsomt og fint som jeg kan gi bort til mine kjære. Dessuten blir det julebord neste helg. Jeg gleder meg sånn til litt sosialt selskap der anoreksien ikke skal få styre meg et sekund. Dette blir mitt aller første julebord noensinne, så det blir bra 🙂 Kanskje jeg tør å smake på litt julemat? Jeg har satt meg målet om å spise fra buffeten, men hva det blir er jeg enda usikker på…

 

 

1 kommentar
    1. Jeg blir så glad av å lese at det går så bra med deg! Jeg ser stor forskjell fra i våres, du virker mye mere positiv, og det virker som at du har mye større innsikt i din egen situasjon, og det er veldig bra. Håper du er stolt av deg selv over hvor langt du har kommet! Jeg er i hvertfall stolt av deg♥

Siste innlegg