Gøy på landet!

I går var jeg sammen med venninnen min, Bettina. Først hilste vi på familien hennes i Stokke, der vi også red på hesten hennes, Cora. Utrolig morsomt. Jeg har kun prøvd hesteryggen da jeg gikk i barnehagen, og det var i en alder av fire år, så det er jo en stund siden. Etter litt friluft kjørte vi innom leiligheten hennes i Andebu. Ellers var det veldig bra å se henne igjen. De seneste minnene er fra sykebesøkene i Tønsberg. En tid jeg aller helst vil viske bort fra minnet. Føles fint å snakke så åpent, og være sammen med venner. Jeg spiste rett før jeg dro, og i bilen på vei hjem, så det var heller ingen sak. Ble 1 time mellom de to seneste måltidene, men det gikk jo fint. Så lenge jeg er innstilt på å få måltidene til å gå opp så er det ingenting som kan stoppe meg! Ingenting.

 

I dag har jeg bare slappet av. Jeg har gått en tur, laget knekkebrød med blåbær inni, tatt ut steiner av 4 kg plommer og mikset syltetøy pluss at jeg har hjulpet mamma med høstens fårikålmiddag. Svært etterlengtet fra pappa sin side! Jeg for min del er vel ikke helt på lammekjøttet enda..

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg