Dette kaller vi Madeléntid.

Sommerferien har gått så fort. Plutselig var det tilbake på jobb og skole for familien her. Mamma hadde enda en friuke til gode, så vi har fått mye tid sammen. Derav å se på møbler, småshoppe, drikke deilige te’er, gå turer, badeland (les:bikini) venninneprate og lage knekkebrød (går fint å spise så lenge jeg har kjøkkenvekt)! Dessuten har vi koselige stunder med måltidene der vi skravler i vei! Har også vært en tur på Sandvika Storsenter sammen Maren. Det ble ny vinterjakke, beauty-bag og en sommertopp. Slo også til på enda en thights. Jeg begynner å komme meg på buksefronten, men enn så lenge trives jeg i mine vante klær uten alt for mye former og fasonger. Enkelt og greit. Er i allefall bedre eller veldig flink til å pynte meg og bruke tid på antrekkene som jeg kan piffe opp med alle mulige slags varianter av smykker, vesker, hårpynt og belter. Ellers så vinner jeg stadig på kryssordfronten, og har nå sendt inn fem nye utfylte kuponger. Har leid tre filmer på rad. Nummer en var ”Sarah’s Nøkkel”. En film jeg elsket. Sikkert fordi jeg har så mye bagrunnsinfo ettersom jeg har lest den fantastisk flotte boken. Den rørte ved meg og traff noen følelsespunkter jeg teknisk sett ikke kjente til. Andre filmen vi har sett er en dansk thriller som ikke viste seg å være annet enn drama, dårlig skuespill og mye rot. Den tredje ble ”fattern”. En hysterisk bra film med svensker på sitt beste. Jeg elsker en skikkelig feelgood av en komedie. Ingenting er så herlig som når mamma ler og ler og ler…Ellers er det stort sett likt med måltider, mengder og hvordan det har gått med maten. Det er i allefall helt tydelig at denne jenta absolutt kjemper for å slippe unna mer innleggelser og vonde opplevelser.

 

 

2 kommentarer
    1. Keep on fighting, søte. Er så glad på dine vegne, for at du holder deg på bena!
      Det er ingen tvil i mitt hode om hva som er det mest grusomme stedet på jord, og dit er det virkelig verdt å jobbe for å holde seg unna. Du vet nok hvor jeg mener…
      Det er nå du viser virkelig viljestyrke 🙂
      <3

Siste innlegg