Fungere hjemme!

Det er nesten 3 uker siden jeg kom hjem! En deilig og fantastisk følelse. Der og da var jeg fullt innstilt på at dette skulle fungere! Madelén skulle vise alle at hun tok rett, og at denne avgjørelsen var og er hundre prosent riktig. Etter så mange dager hjemme er jeg overbevist om min kloke fornuft. Jeg har alltid rett! Jeg har det veldig bra. Selvsagt kan alle ha sine nedturer, men dem har jeg enda ikke sett noe særlig til. For jeg ser frem til hver dag og tenker at det er en ny mulighet for å bli enda litt flinkere. Det går alltids an. Ingen dager er like – heldigvis. Madelén utfører en variert dagstimeplan med ulike besøk og turer. Det har gjort mye med det sosiale. ”Angsten” er forsvunnet. Spør du meg, så har den aldri eksistert. Jeg har fint overlevd hjemme. Jeg har ledd og smilt. Humøret er supert! Legetimen min gikk også flott. Jeg får skryt og tillitt. Denne friheten er bare så nydelig! Bilen må ha bensin for å fungere. Ikke noe problem når maten er både god og velsmakende. Mamma er en aldeles utmerket kokk! Nå er alle kommet i mål med eksamen, så da skal jeg etterhvert få tid til venner, igjen. Noe jeg ser fram mot!

 



 

9 kommentarer
    1. Jeg håper dette fortsetter å være riktig for deg:) Det viktigste er selvfølgelig ikke å være så FLINK hele tiden, men at du har gode dager, og klarer utfordringene som kommer, og får gode følelser for deg selv! Akkurat nå høres det ihvertfall ut som det er sånn du opplever det, og det unner jeg deg virkelig! Stå på M :))

    2. Jeg håper dette fortsetter å være riktig for deg:) Det viktigste er selvfølgelig ikke å være så FLINK hele tiden, men at du har gode dager, og tar imot utfordringene som kommer, og får gode følelser for deg selv av det du mestrer! Akkurat nå høres det ihvertfall ut som det er sånn du opplever det, og det unner jeg deg virkelig! Stå på M :))

    3. fint att det går bra med deg. håper bare du har det så bra som du sier her på bloggen og ike lyver om det…

    4. Siri: Jeg er også utrolig opptatt av ærlighet! For jeg tror aldri at jeg har skrevet at jeg faktisk har det bra her på bloggen. Jeg skriver kun det jeg mener, og det synes jeg er veldig viktig. Det er en fin følelse å vite at jeg kan skrive positivt her 😉

    5. Liker det jeg hører! Du kan bevise at du klarer dette hjemme hvis du vil. Hvis du går inn for det, klarer du alt du setter som mål. Hvis målet er frisk (DITT mål – ikke målet til mr.anoreksi), så er jeg overbevist om at du klarer det, selv om det innebærer utfordringer.
      Bevis at du kan!
      Til syvende og sist er det du som må kjempe kampen, ingen tvangsparagraf får en gjennom det her.
      Kjør på!
      <3

Siste innlegg