Bra 16 og 17!

  • Skrevet 18 Mai:

 

 

Permisjonen har vært superbra! Jeg hadde kun 48 timer til rådighet, så jeg rakk ikke veldig mye, akkurat. Da jeg kom hjem på Mandag var det et par måltider før vi dro til byen for å handle inn litt nødvendigheter. Senere på kvelden ble jeg med YABBA på rulling og senere ut til Møringa der jeg møtte mange. Holdt ut bra lenge av natten, og fikk noen få timers søvn før det var 17-mai og tid for å være litt ordentlig russ. Var et evig stress der mamma absolutt skulle ta disse bildene sine på verandaen, men jeg kom meg ned. Det var en del trøttinger, kan man si. Vi fikk somlet oss opp til sykehjemmet der barnetoget gikk. Selvsagt stoppet det en masse barn foran oss, så da var det mye utdeling av russekort. Hadde forsyningen nederst i bagen. Dermed begynte de å slå og spraye konfetti på meg. Utålmodige småtasser. Jeg skyndte meg ned for å henge meg på broren min, som går i tiende. Som eneste russ der og da. Overraskende og morsomt. Nede i parken var det disse ordinære talene pluss russepresidenten sin tale. Den var veldig bra! Alle avisene ble solgt på noen få minutter, før jeg skyndte meg avgårde. Sinnsyke mengder med små barn. Planen var Borrehaugene (felles samlingsplass der man ”camper”, spiser og prater), men vi ombestemte oss da vi så regnet. Den lille tiden før borgertoget brukte vi hjemme. Etter borgertoget forberedte vi oss til russetoget. Ble med på ”raverussen”. Vi danset, sang og blåste fløyter på vei i Storgata. Skikkelig bra stemning. Etter en fantastisk bra dag dro vi hjemover. Vi grillet marinerte kyllingspyd. Det er lenge siden. Flott med litt slik familiekos. Var ikke spesielt i partymodus utover kvelden, så jeg stod over.

 

 





  

 

4 kommentarer
    1. Det var super koselig å “rave” med deg ;D Håper vi snakkes snart igjen søta <3 Glad i deg!

    2. Så godt å høre at du hadde en positiv opplevelse på perm, kanskje det gav deg litt energi og litt minner å ta med i sekken tilbake for noen dager 🙂

    3. Så godt å høre at du hadde en positiv opplevelse på perm, kanskje det gav deg litt energi og litt minner å ta med i sekken tilbake for noen dager som hjelper deg å kjempe videre 🙂

Siste innlegg