Må gå bra!

I skrivende stund er jeg hjemme. Jeg blir fram til Søndag, så får vi se hva som skjer etterpå. Det er nemmelig utrolig mye som drar meg i retning av Horten nå for tiden. Det er litt for mange fristelser som går, og litt for mye ting jeg så gjerne skal rekke. Det er en spennende tid i møte. Mest spent er jeg på å jobbe mot å bli frisk. Samtidig som jeg er livredd for to ting; 1. bli for stor, 2. bli så syk at jeg havner på ny TPH med sonde og isollasjon. Jeg vet ikke hva som er verst, og jeg vet ikke helt hva som skal til for å sette på Madelén-hjelpen. Noe må jeg helt klart gjøre. Ikke akkurat så mye tenketid og mulighet for å drøye ting. Nå må det skje en endring! Familien og vennene er den største motivasjonen jeg har, så nå benytter jeg dem for alt det er verdt. Dette er nødt til å gå bra! Jeg har ofret sinnsykt mye for å komme hit. Snart er det på tide med et tegn – bare et lite resultat…

 

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg