Bra sliten…

Jeg kjente hodet hadde behov for en pause. Det har ikke vært mye tid til tanker og følelser. Dagene har på en måte gått i ett. Plutselig har jeg vært her på RASP i over 4 uker. ”Behandlingen” tærer på. Jeg kjenner at kroppen er fryktelig sliten. I løpet av tiden har jeg jobbet mye med meg selv. Det har vært tungt, vanskelig og ekstremt krevende – men allikevel har jeg jobbet og stått på så godt som overhodet mulig. Vektnedgang betyr økning på kostlisten. Ellers har ingenting forandret seg, men jeg merker allikevel at jeg kjører et vanebasert mønster, og på den måten er det enklere å takle hverdagen. Enda jeg føler at Horten er stedet for meg – og der ønsker jeg jo å være hele tiden!! En tur på spa eller en reise til syden hadde heller ikke vært så dumt.

 



 

  

2 kommentarer

Siste innlegg