Grøt-frimiutt

I dag var det superkoselig på skolen! Vi hadde en såkalt offisiell nisseluedag der alle måtte ha nisselue. Rettelse: de som ville. I første timen så vi ”Nightmare before christmas” i engelsken. Jeg ble positivt overrasket over den! I tillegg hadde vi historieprøven og jeg sitter igjen med en god følelse. Fikk en såkalt ”multichoice-del” og en litt mer utfyllende del, der jeg valgte å skrive 1s om føydalsamfunnet og 2s om svartedauen. Nå har jeg virkelig gjort meg fortjent til juleferien og bursdagsfeiring etterpå, føler jeg. Vi hadde også en hel time friminutt med grøtspising og saftdrikking. Risengrynsgrøt med kanel er greit et par ganger i året. Det kan jeg alltids tillate meg. Dessuten spiste jeg jo ikke opp. Hadde med meg Fun-Light’en også, så null skade skjedd der. Men ja. Det var herlig, sosialt og en flott måte å tilbringe storefri og 21 Desember på!

1 kommentar
    1. Åå, det var så julestemning på skolen idag at jeg ikke har gjort noe annet enn å bare smile dagen lang! 🙂

Siste innlegg