Tilpasset meg

Alt er mer overkommelig etter at temperaturen sank noen grader. Det er enklere å gå turer. Å merke vinden i håret er aldeles herlig. Maten går bedre. Væskeinntaket går bedre. Jeg sover bedre. Hele timer, faktisk. Gjøremålene lar seg fullføre. Hukommelsen er mer på plass. Hodepinen er mer eller mindre forsvunnet. Humøret har stabilisert seg. Generelt går ting mer min vei, og jeg føler at orken er tilbake. Initiativlysen, energien og viljen, rettere sagt. Jeg vil gjøre ting, framfor å sitte inne og vente på at det bikker over til mørke – slik jeg nærmest har gjort den siste uken. Jeg håper som de fleste andre at finværet og varmen holder seg, men det finnes grenser. De som vil ha stekende sol og over 30 grader kan få dra til syden. Jeg trives godt med variasjon og norsk klima, og bare for å si nevne noe; shortsen er fremdeles på!

 

 

 

 

 

   

0 kommentarer

Siste innlegg