Forberedelser

Det har vært en hektisk uke med mye planlegging og innkjøp. Pappa fyller 50 år til Mandag, og vi skal ha feiring i morgen kveld. Derfor kommer mine kreative sider fram med både taler, sanger og gaver. Jeg har aldri brukt så mye penger på en gave noensinne, men jeg er overbevist om at han blir fornøyd, og da er den jo verdt det. Jeg har forsøkt å gjøre ting så overkommelig som mulig. Men jeg må ærlig innrømme at det er vanskelig. Det er klart jeg må styre litt og bruke ekstra krefter for en sånn dag. Pappa er verdens beste og jeg mener dette er årstallet det skal markeres skikkelig. I følge ”to-do”-lista mi så gjenstår det enda litt. Derfor er greit at jeg som oftest har fri på Fredager. I tillegg til at jeg faktisk stod opp 08:00 i dag, og ellers har jobbet halve natta. Merkelig med den inspirasjonen som kommer så fort man har lagt hodet ned på puta… Da detter det inn glupe ideer med alle slags kombinasjoner på ord som rimer. Er heldigvis så heldig at tiden strekker til. Jeg kommer meg gjennom til kvelden, så nå skal det bli godt med en tur ut for å få luftet tankene litt.

 

 

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg