Dagen før avreise!

Siste dag i Rostock venter. Det er meldt regn hele dagen, men jeg håper på en eller annen måte at vi får hellet med oss og solskinn. I og med at vi var på shopping i går, så blir dette en dag for å kikke på parker, bygninger, strender og det vi rekker. Vi må nesten ta ting som det kommer. Dessuten skal jeg få meg en gåtur, uansett vær. Det trengs for kroppen. Jeg er nok litt anspent.  I morgen er det tilbake til Norge, og på Fredag er vi i Oslo, 10:00. Jeg savner både hjemmet og bilen min, så det er ikke bare grufullt at vi snart er ved veis ende. Sommeren er på ingen måte over enda. Vi er jo bare midt i Juli… Ferien har gått over all forventning. Vi har planlagt nøye slik at vi hele tiden har visst, og ikke trodd. Nå er det på tide med litt frokost før vi steller oss og turer ut.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg