Familiedag Vikersund – check!

Det var en fantastisk dag for skiflygning i går. Sol og fint vær. Masse mennesker og bra liv. Litt kald på tærne, men overkommelig. Ellers hadde jeg kledd meg passende! Det gikk veldig fint med ståing/gåing og jeg holdt meg på beina. Startet tidlig med dagens gjøremål slik at jeg var godt forberedt. Jeg hadde med matpakkene mine – for det er jo hva vi har best erfaring med. Det å skulle spise i tette folkemengder på ukjente steder er nok mange anoretikers store skrekk. For meg var det ikke noe problem. I en lang stund var det et skikkelig mareritt, men etter småturer på blandt annet cafeer, så har jeg vent meg mer og mer til slike normale tilstelninger. Alt i alt; En fin tur og en deilig avslutning på uke 8; vinterferien!

 

 

Ellers har uken vært ganske lik som alle andre uker. Jeg har faste jobbedager, så det føles jo som ting går litt i ett. Utover det så har jeg kommet noen skritt videre på stigen min når det gjelder det sosiale. Jeg har hatt god kontakt med venner. Til og med vært med en tur over grensa for å fylle familiens skuffer og skap…

 

1 kommentar
    1. Må bare si at jeg er utrolig imponert over utviklingen din den siste tiden. Du er utrolig sterk, og du viser virkelig at du har mye viljestyrke, og at det er mulig å bli bedre om man kjemper hard nok mot målet sitt.
      Jeg er så utrolig glad for å lese at tankene dine blir bedre og bedre! Nå føler jeg at jeg ikke bare leser bloggen til ei jente med anoreksi, men jeg leser om livet til Madelèn 🙂

Siste innlegg