Artikkel i Tønsbergs Blad!

Dagens jobb og arbeid er ferdig! Juletrærne er pyntet. Risgrøten er spist. Siste julegave er innkjøpt, og den er ikke fra meg, men til meg. Det ble litt stusslig med penger fra lillebror, så jeg fant meg noe fint i byen. I tillegg kjøpte jeg noen høye heler som passer til både jule- og nyttårskjolen. For noen uker siden hadde jeg et koselig juleintervju med Tønsbergs Blad som kom på trykk i dag. Jeg er veldig fornøyd med artikkelen og glad for å stå fram på den måten! Det er for lite kunnskap om anoreksi der ute, og jeg vil gjerne være en av de som bidrar til at dette også kommer frem i dagslyset. Det er viktig å vise at det går ann, og at man ikke er alene her i verden. Jeg tror mange kjenner seg igjen, enten det gjelder en selv, et familiemedlem eller en venn. Man kan aldri være forberedt på en slik sykdom, men med noe lærdom så vil det alltid hjelpe på! Her kan du lese artikkelen: http://tb.no/nyheter/for-madelen-19-er-julen-en-kamp-1.6680234 

 

God jul til dere alle!

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Hei sann 😀
      Siden at det juleaften imorgen, så holder jeg en julekonkurranse. Jeg deler ut fine premier og det er superlett og delta i konkurransen! Hvis du har lyst til å bli med i trekningen av gavene, så klikk innom bloggen min, for mere informasjon. Det er selvfølgelig ikke noe tvang for å være med!
      Ha en riktig fin julaften i morgen! Og godt nyttår!
      Mvh Vetle Ringsby

    2. Hei sann 😀
      Siden at det juleaften imorgen, så holder jeg en julekonkurranse. Jeg deler ut fine premier og det er superlett og delta i konkurransen! Hvis du har lyst til å bli med i trekningen av gavene, så klikk innom bloggen min, for mere informasjon. Det er selvfølgelig ikke noe tvang for å være med!
      Ha en riktig fin julaften i morgen! Og godt nyttår!
      Mvh Vetle Ringsby

    3. Kjempeflott artikkel, så tøft å stå frem. God Jul, og lykke til med juledagene og utfordringer.. 🙂 Jeg gleder og gruer meg, men føler at jeg har mamma på min side, da blir ting litt lettere, ikke noe mas! =)

Siste innlegg