Jentene på sverigetur

Psykisk sett ligger jeg fremdeles under dyna enda. Gårdsdagen varte i timesvis. Jeg sto opp svært tidlig for å rekke fastlegen og disse blodprøvene jeg alltid tar. Deretter var det noen timers venting på Bastøferja (som vil si en handlerunde i Horten), og da vi endelig ankom Moss spiste vi ferdig tilberedt lunsj. Før vi satte kursen mot Svinesund og Nordbysenteret. Handlet ikke mye akkurat. Det ble noen enkle kjøp; en pologenser, to smykker og et belte. Mamma derimot. Jeg forstår ikke hvordan hun kan finne noe hun liker i hver eneste butikk. Anoreksien i meg var ikke stort til syne. Jeg hverken løp eller spiste mindre enn jeg skulle. Det hadde jeg bestemt meg for på forhånd. Dette skulle gå så bra som overhodet mulig. Derfor gjennomgikk jeg enda en ny bragd; middag ute. Vi valgte dagens meny og fikk en stor porsjon med panert og stekt seifilét badet i tomat- og paprikasaus. Det var kun potetene jeg droppet, og da var det jo ingen problemer. Vi rakk også en stresshandling på matbutikken da vi innså at klokken var 40 minutter mer enn det burde vært. Vi stresset avgårde til Color Line med tre minutters margin på å rekke båten. Da vi kom ombord fikk vi den lille pustepausen før det var TaxFree som stod for tur. Heldigvis var det ikke så alt for mange mennesker, høye bølger og tett luft å møte på. Kveldsmaten ble et av de rundstykkene vi kjøpte på matbutikken – med en merkelig, men god smøreoststripe på. Var hjemme nærmere tolv. Så da var det tid for å legge inn alt vi hadde kjøpt, og dele ut gaver for så å ta kvelden selv.. Det var en kjempebra tur! Glad for at jeg følte meg såpass pigg og fin i formen. Da mener jeg også humørmessig 😉

 





 

 

3 kommentarer
    1. Hurra for deg! 🙂
      Vet ikke om jeg har spørt deg tidligere, men skal du til Rolvsøy på IKS-leir neste uke? (såfall, jeg vet det er flere ledige plasser ;)). Ha en fortsatt fin uke!

    2. Ingvild: Hei! Har lest mye om leieren og synes det virker veldig spennende, men jeg skal ikke delta. Føler det er litt mye å bearbeide og bruke tid på her hjemme nå. Synes jeg er fint i gang med aktiv psykologi og en god oppfølging på det matmessige og bevegelsesbiten : ) Har kun vært hjemme i 5 uker, så det er enda en tilvenningsgreie 😉

Siste innlegg